tiistai 28. helmikuuta 2012

Naimanaamat

Moni sanoo, että ihmiset rakastuvat aina itsensä näköisiin ihmisiin. Joidenkin ihmisten kohdalla tämä pitää vain niin käsittämättömän hyvin paikkansa.

Kuva: Seiskan printtilehti
 Is it just me, vai eikö tässä kuvassa ole kaksi Brooke Forresteria?

Ja tämä ilmiö ei ole tuttu vain meidän ihmisten kesken, as you can see:
Kuva täältä.

Kihhihiii. Mites on – tunnustatteko näyttävänne omalta kullalta ja myös siltä karvakuonolta?

Minähän kuulemma näytän aivan Nukamakkaralta, toivottavasti en sentään herra Sulholta... :D

<3 Choco

4 kommenttia:

  1. Me kyllä ollaan kaikki ihan samannäköisiä koko porukka... marsuja myöten! :D Hauskaa on vielä se, että marsupariskuntamme muistuttaa myös luonteiltaan meitä. Paksuturkkinen ja rento tyyppi Make on kuin ilmetty sulho. Mikään ei haittaa ja ruoka maittaa! Aina on hyvä fiilis! Sileäturkkisen tuittupään Nupun hiuspyörre taas on aivan kuin omasta päästäni. Ja siihenhän ei saa koskea. Älä sotke mun tukkaa! :D Hauskin näky on kuitenkin varmasti ollut se, kun olen musta/beige -toppavaatteissa talvella ulkoiluttanut musta/beige -värityksellistä Puppea. Äiti nauroi kippurana ikkunassa. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D

      Ihan mahtavaa! Voiko teidät sais kaikki yhteispotrettiin joskus :).

      Poista
  2. XD Mietin IHAN samaa ton Ollin ja morsion kohalla! Ja mun kaaso ja sen mies on kans ihan kaksoset! :O

    Mä oon lyhyt, levee ja tumma, sulho on pitkä, kapee ja vaalee. So far so good, eiks? Mutta rakas äippäni on jotenki vahvasti sitä mieltä, että meillä ois ihan samanlaiset leuat ja suut. Tiedä mitä nappeja se vetelee.... :D

    VastaaPoista
  3. Minulla ja sulholla on molemmilla siniset silmät ja ruskeat hiukset ja siinä ne yhteneväisyydet ulkonäön suhteen ovatkin :D Itse kun olen lyhyt ja sulho on pitkä... Muutenkin minulla on kohtuullisen sirot piirteet, mutta sulholla on hollantilaisille tyypilliset leveämmät kasvonpiirteet.. Mutta toisaalta sulhon vanhemmat ovat yllättävän samannäköiset :D

    VastaaPoista