keskiviikko 11. tammikuuta 2012

Spring Wedding in the City

Hei näiden meininkihän on hiukan kuten meilläkin?

Suomessa vannotaan usein kunnon maalaishäiden nimeen – ja upeitahan ne ovatkin, mutta kyllä tyylikkäät city-häätkin ovat poikaa (vaikka itse sanonkin ;) ).







 Jejejeje, perhosia <3.



Rapakon takana tällaiset Dynastia-tyyppiset lehtiposeeraukset tuntuvat kovin yleistyvän jatkuvasti – mitäs te olette niistä mieltä? Itsestäni ne ovat toisaalta hauskoja, toisaalta ehkä hiukkasen korneja..


Hieman tämäntapaisia pöytäkoristeita olen itsekin miettinyt, hauskaa nähdä nämä käytössä ihan oikeassa juhlassa.


<3 Choco

5 kommenttia:

  1. Kovin on kauniin näköistä, tykkään cityhäistä enemmän kuin maalaismenosta!

    VastaaPoista
  2. Minusta kummassakin on puolensa: Olin viime kesänä erittäin onnistuneissa maalaishäissä, joissa oli kyllä ihanan rento ja letkeä meininki. Tosin ulkona syöminen ei välttämättä ole paras vaihtoehto kesähelteellä – etenkään kun pöytiä ei ole lainkaan.

    Me kuitenkin halusimme kaupunkihäät, koska Suomessa juhlitaan niitä niin paljon maaseudulla – on kiva, että on välillä jotain erilaistakin :).

    VastaaPoista
  3. Noi dynastiaposet, mwahahaha! :D Taidan olla vähän väsynyt, kun kaikki naurattaa...

    VastaaPoista
  4. Hei, miten mä en ole aiemmin eksynyt tänne ihanaan blogiin?
    Tätä lueskellessa taitaakin mennä tovi tai pari. Kirjauduin ja heti! :)

    VastaaPoista
  5. Jee kiittis Saara <3.

    Ja Varpunen: Munkin mielestä nuo on ehkä hieman oudohkoja... Noh, ehkä mä olen vaan vähän tämmönen liian tavallinen tahi jotain :D

    VastaaPoista