lauantai 21. tammikuuta 2012

Räps, räps!

Kyllä se nyt kuulkaas on semmonen homma, että kyllä minä ne räpsyripset haluan ennen häitä.

Omatkin ripseni ovat varsin pitkät, mutta eiväthän ne nyt ole yhtikäs mitään näiden rinnalla:


Pohdiskelin asiaa aikaisemmin ja silloin tulin siihen lopputulokseen, että en niitä laita – vahingoittavathan ne omia ripsiä hieman ja niin edelleen.

Mutta kylläpäs sitten kuitenkin otan.

Sitten voi häämatkallakin tepastella joka paikassa ilman meikkiä, mutta kuitenkin hyvännäköisenä. Vähä ku Tuksu.



Lisäksi suunnitelmissa on ottaa geelaukset käsiin ja jalkoihin, sekä käydä solariumissa muutama kerta.

Mitenkäs te aiotte kaunistautua häitänne varten?

<3 Choco

18 kommenttia:

  1. Ehdottomasti mulle ripset kiitooos! Haluan että mun häämeikissä korostetaan erityisesti silmiä ja ihanan pitkät ripset kruunaa koko meikin! :) Muuten en oo hirveesti miettinyt kaunistautumista, kaippa mä käyn jossain kasvohoidossa muutaman kerran ja otan pienen rusketuksen pintaan. Niin ja äitipuoli tekee mulle kynnet ja hoitaa kädet kuntoon ennen hääpäivää. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin haluan korostaa silmiä, huulet saa jäädä sitten hieman vaisummiksi. Esim. korallin värinen huulikiilto tmvs., jotta iho saa vähän hehkua.

      Poista
  2. Minulla alkaa päähieronnat ensi viikolla. Niiden tarkoituksena on kiihdyttää hiusten kasvbua ja helpottaa stressiä. Päähieronnat jatkuu häihin asti. Rusketusta en ota, sillä minulla on ihottumia, ja sitten ne näyttäisivät vielä hölmömmiltä. Samoin geelikynnet tulee, ja varpaisiin joku kiva lakkaus. Myös tarkoitus on ostaa revitalashia että sais räpsyripset ilman pidennyksiä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen myös kuullut tuosta revitalashista paljon hyvää :). Kerro sitten, miten toimii! Ja päähierontaa... mmmmm.... Mun pää on niin kipeästi hieronnan tarpeessa.

      Poista
  3. Voi että mä niin tahtoisin ottaa ripsien pidennykset, MUTTA pelkään ihan sikana, että ne tuhoavat omat ripset :F
    Että jos otat etkä jää pahasti koukkuun, kerro ihmeessä pois ottaessas, että kuin kävi omien ripsien!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toki kerron. Tosin ripsethän ovat uusiutuva luonnonvara, kyllähän ne siitä kärsivät, mutta kasvavat takaisin (ainakin toivon mukaan :D).

      Poista
    2. Moikka! Mulla on ollu ripsenpidennykset vuoden ja voin sanoo että jos ottaa liian pitkät ripset niin ne todellakin tuhoo omat ripset ja lähtee jo melkein yhessä yössä ihan kamaliks :z mut kun käy laitattamassa ne osaavalla henkilöllä (ainakin ensimmäisellä kerralla) joka kertoo minkä mittaiset ripset kannattaa laittaa niin ei oo hätää :) Enää en osaa olla ilman koska näytän niin paljon paremmalta suihkun jälkeen ja myös heti aamusta :) SUOSITTELEN!

      Poista
    3. Mulla on onneks se hyvä tilanne, että omatkin ripset on suhteellisen pitkät, vaan vähän turhan värittömät (ja ne niiden värjäykset on jotenkin tosi ikävä juttu, joskus kokeilin ja ei kiva :S). Ja mää sentään olen ihan kivan näköinen meikittäkin just herättyäni (no niin kivan näkönen, kun ihminen voi olla :D), mutta just tuota volyymia olis kiva saada noihin ripsiin kyllä!

      Poista
    4. Mä oon sitä mieltä, että omat ripset ei paljoa kärsi ripsipidennyksistä jos niitä hoitaa oikein, ei hinkkaa ja räpellä turhaan ripsiä ja käy laittamassa ne ammattilaisella joka oikeesti osaa hommansa. :)

      Poista
    5. Missä te ootte käyny ottamassa pidennyksenne? Voi sitten suorilta suunnata ammattilaiselle ilman haavereita :).

      Poista
  4. Itsellä on ollut ripset nyt 4 kuukauden ajan. Ovat aivan ihanat!! Ei paljon tarvitse miettiä aamulla kun riittää että laittaa ripauksen meikkivoidetta. Meinaan myös häihin ottaa vähän vielä pidemmät. Tällä hetkellä ovat aika luonnolliset. Itsellä ainakin tuntuu että ripset ovat kestäneet pidennyksiä tosi hyvin! Ja niitä tosiaan kasvaa kokoajan lisää :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi että – pakko päästä kokeilemaan myös! Jehheheheheee.... <3

      Poista
  5. Hei apuja! En tiedä olenko vaan jotenkin tajuttoman sokea tai typerä vai mikä on homman nimi, mutta mistä saan muutettua itelleni blogin kommenttiboksin tällaiseksi, että sinne pystyy erikseen viesteihin vastaamaan? (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla ainakin muuttui ihan automaattisesti? Tulee tuohon alle Vastaa-linkki? Laita ylläpitoon viestiä, jos sulle ei oo tullu :).

      Poista
  6. Voi, meillä on aika lailla samanlaiset kaunistautumissuunnitelmat.

    Sekä käsiin että jalkoihin geelaukset ja suihkurusketus mikäli en ehdi auringossa makoilla ennen häitä. Lisäksi käyn säännöllisin väliajoin kosmetologilla välillä ihonpuhdistuksessa ja välillä kosteuttavassa hoidossa. Mutta ripset on vielä iso kysymys. Nukun useasti mahallani ja käyn salin jälkeen AINA saunassa, joten en oo uskaltanut noita pidennyksiä kokeilla. Omat ripset tosin on pitkät, pakset ja tummat sekä aasialaisittain erittäin suorat. Ripsipermiksessä käyn n. 2kk välein, mutta häihin ehkä haluan jotain ekstraa. Hääpotretti-kuvauksia varten (2vk ennen häitä) ehkä laitetaan vain tekoripset, koska pidennykset tuskin kestää täydellisinä jos laitan ne jo yli 2vk ennen häitä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ounou – ootko ennen käynyt suihkurusketuksessa? Mulla on siitä erittäin_erittäin_huonoja_kokemuksia ja vieläpä kahteen otteeseen, joten olen kironnut kyseisen touhun alimpaan hiivattiin, enkä kyllä uskaltaisi ennen häitä...

      Olethan käynyt siinä aikaisemmin?

      Poista
    2. Apua, en ole kyllä käynyt. Ne kaverit, jotka on käynyt on siis suositellut sitä. Normaalisti oon käyny solkussa, mut nyt on lähipiirissä hössötetty sen haittavaikutuksista, etten oikein tiedä. Apua, nyt mua rupes pelottaa. Mitä jos meen ja musta tulee ihan läikikäs?!

      Poista
    3. No mitä tahansa teetkin, älä mene minnekään Hairstorelle. Kannattasko sun käydä kokeilemassa ennen häitä?

      Mulla nimittäin kävi esim. kaverin häissä niin, että kädet oli ihan oranssi-valkoiset, kun suihkuruskettaja ei oikein osannut hommaansa... Toisaalta jos sun kavereilla on ollut onni matkassa, niin he varmaan tietävät hyvän paikan?

      Poista