tiistai 13. joulukuuta 2011

The Nightmare Before The Wedding

No niin naiset (tai onkohan siellä nyt jokunen mieskin) – minun ei pitänyt stressata mistään, mutta ilmeisesti alitajuntani ei nyt ihan tajua käskyä.

Olen nähnyt useita painajaisia häihimme liittyen (joista paras päättyi siten, että söin yksin suurta hääkakkua haarukalla ja itkin yksin häämekossani – kivvaa).

Nomutta, viime yönä Nukkumatti taasen teki aihevalinnan meikäläisen pään sisällä ja tällä kertaa valinta osui tattadataa: Häämekkoon.

Ku onhan se vähän kallis.

Alkuperäinen suunnitelmani oli, että hankin edukkaan puvun ja kalliit kengät, mutta ei ihan käynytkään niin. Tuli kalliit kengät JA kallis puku.

Mutta kun se on niiiiiiin nätti. JA yrityksistäni huolimatta suurin osa edullisista puvuista on ei-niin-kauniita.

Käytetyistä ja tarjolla olevista (edullisista) puvuista suurin osa näyttää tältä:

Ylimmäinen kuva: Täältä




Iiiiuuuh.

Tosin eräällä tuttavallani on kaunis puku, jonka hän olisi valmis myymään. Satuin vain näkemään OMAN pukuni ennen kuin olin sopinut sovitusajan hänen kanssaan, joten kakkoseksihan se jäi.

Voihan pahkura. Käperryn hääpukuaatoksiini ja yritän samalla opetella kovempia kirosanoja kuin pahkura.

<3 Choco

6 kommenttia:

  1. oioi, hääpainajaiset on just niin kamalia. Minunkin piti hankkia edullisia asusteita. Ei ihan käynyt toteen varsinkaan hiuskoristeen kanssa. Äiti oli sitä mieltä, että no, kerrankos sitä naimisiin!

    VastaaPoista
  2. Mun hääpuku oli melkein tonnin kalliimpi kuin olin siihen alunperin budjetoinut. Perkele. Mutta se oli myös AINOA, joka mulle kävi ja jolle nauramisen sijaan kaasotkin vain hihkuivat. No, olenpahan ainakin itseni näköinen mulle täysin istuvassa puvussa, enkä jossain halpishirvityksessä, jonka olisin saanut parilla sadalla. Kun on kallis maku niin sillä mennään ;)

    Ja juu, ne superkalliit merkkikengätkin on saatava. Eh-dot-to-mas-ti! Pitäiskö järkätä joku morsiamien kengänhakureissu vaikka Pariisin? Miehet tykkäis.

    t. Belle&Sebastian (kun kirjautumunen ei taas onnistu)

    VastaaPoista
  3. Pahkura on hirveen hyvä sana :)

    Mulla taas murheenkryyniksi näyttäisi muotoutuvan laukku. Siis laukku - voi töttöröö! Olin ajatellut ostavani melko hinnakkaan puvun ja kengät, mutta jättäväni laukun pienemmälle budjetille. Kuinkas sitten kävikään? En löydä mistään edes "vähän-kivaa" vaaleaa clutchia alle viiden huntin. Enkä tasan aio maksaa tuollaista summaa mistään käsiveskasta, joka jää yhden kerran käytölle! Ehkä pitäisi olla radikaali, jättää koko laukku hankkimatta ja... Tilata vaikka hameenhelmoihin piilotaskut?

    VastaaPoista
  4. No pahkura on kyllä hyvä sana. ;)

    Eikös beigeä/ valkoista clutchia tulisi kuitenkin käytettyä myöhemminkin? Vai oletko niitä ihmisiä, jotka haluavat laukkunsa olevan aina tummempia? Mielestäni olen nähnyt kauniita veskoja vaikka missä, mutta tietenkään nyt ei tule ainoatakaan mieleen... Hmmm...

    Laitan korvan taakse ja vinkkaan, jos löydän. Onnea metsästykseen!

    VastaaPoista
  5. Ongelmana on (värin lisäksi) lähinnä se clutch-muoto. En vaan tykkää clutcheista; miellyttävimmätkin niistä ovat usein vähän "ewwwww".. Selkeesti joku fataali virhe mun pään sisällä!

    Hyviä vinkkejä otetaan todellakin vastaan! :)

    VastaaPoista
  6. No voi, itse olen taas niihin oikein hulluna :).

    Mutta olisikos sitten jokin pieni käsilaukku hyvä idea? TAi voithan olla ilmankin ja pakottaa kaason ottamaan sun puuterit ja pinnit takataskuun...?

    VastaaPoista