maanantai 27. helmikuuta 2012

Sulhanen univormussa!

Mun hieno pelastajamieheni saattaakin astella alttarille pelastusalan univormussa, mikä on ehkä kuuminta hottia ikinä.

MUT-TA

Univormuthan ovat tunnetusti puna-sinisiä kultaisilla yksityiskohdilla.  Miten menee pinkki ja hento vaaleanpunainen yhteen tummansinisen ja punaisen kanssa? Oumai.

Tämä on tosin sellainen asia, jossa minä joustan ja mukaudun, sillä minullahan niitä värejä riittää valittavaksi, mutta miehellä niitä komeita univormuja on vain yhdessä (kolmessa) värissä.

Yritin googlailla punaisia kevätkimppuja, eivätkä ne oikein miellytä silmää tarpeeks – vai mitäs ootte mieltä? Jotenkin olen niin k y l l ä s t y n y t punaiseen, vaikka se komea väri onkin. Helakka ambulanssinpunainen vielä menee, mutta viininpunainen on niiiiiiii-in nöy.


Kruunuvuokko, kaunis ja punainen. 

Toisaalta, tässäkin on sulho univormu päällä ja muikkelilla hennon vaaleanpunainen kimppu – ja toimii varsin mainiosti. 


Tai ehkä laitan kuninkaalliseen tyyliin valkoista kimppuun?


Komeita nuo univormut, mii laiks. <3

Mutta mitä te olette mieltä – voinko pitäytyä alkuperäisessä suunnitelmassani, vai vaatiiko tämä muutoksia?

<3 Choco

Ps. JA OIKEILLA PRINSSEILLÄ ON UNIVORMUT, eli sainhan mää sen rinssin, josta pienenä haaveilin ;)

7 kommenttia:

  1. Oi että! Univormut on kyllä aika kuumia. Tosin mä lämpenen jo siitä, kun mies tulee rakennusalan huomiovaatteissa kotiin. Univormu kuin univormu. xD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No on! Ne on jotenkin niin hirmuisen miehekkäitä. <3

      Poista
    2. Hahhah, pakko kommentoida tähän että mäkin lämpenen kun tuo mun sähkömies tulee kotiin työvaatteissa. :D <3 Siinä kun on taskus täynnä jos jonkinmoista työkalua ja mittauslaitetta, niin ai että... :P

      Poista
  2. Oih univormut!! Ihanaa et sä oot löytänyt kuin löytänytkin oman prinssisi! <3 :)

    Nuista kengistä, mä oon jotenki aina aatellu että sulla ois punaiset hääkengät, en tiiä miksi :) Punainen vaan pukee sua tosi hyvin :) Ja kimppu ois hieno niin valkoisena kuin punaisena, mut jos se punainen ei nappaa, niin valkoinen on ainakin todella kaunis ja tyylikäs mun mielestä <3 Mutta pääasia, että SÄ ITSE tykkäät niin kimpusta ku kengistä! Muista se! Eli sä valkkaat ihan just ne jutut mitä ite haluat, ni! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No punainenhan on aina ollut vähän semmoinen mun suosikki, mutta nyt oon tainnut saada siitä yliannostuksen :D. Ja vielä keväthäihin se tuntuu jotenkin väärältä vaihtoehdolta.

      Mutta mene ja tiedä – ainakin nuo kruunuvuokot ovat kauniita. Ja punaiset kengätkin on niin <3.

      Poista
  3. Oi ihanaa, täällä on toinenkin oman pelastajansa löytänyt morsian! :)) On ne niiin kuumia, huoh...

    Minä esitin kanssa sulhaselle harkittavaksi tuon univormu-vaihtoehdon, mutta mutta... Hän on itse siiä mieltä, että haluaa astella alttarille ehkä kuitenkin ennemmin perinteisesti frakissa. Se kyllä sopisi väriteemaammekin paremmin. Pääsen kuitenkin toivottavasti viwlä tänä keväänä fiilistelemään miestäni univormussa, kun pääsemme juhlimaan hänen kollegansa häitä. Mieheni kollega on nimittäin sanonut toiveeksi kaikille kanssapalomiehille, että tulisivat virallisessa juhlaunivormussa juhlaan. Ja onneksi miellä sitä harkinta-aikaa on vielä yli vuosi jäljellä :)

    VastaaPoista
  4. Mulla on kyllä kans tullu pieni kyllästyminen punaiseen (paitsi kenkien muodossa, punaiset kengät on <3).. Valkoinen vois toimia hyvin. Toisaalta tuo kruunuvuokko on myös aika kivannäköinen, paljon raikkaampi kuin viininpunainen. Oliko tästä nyt mitään hyötyä, ei varmaan :D

    VastaaPoista